livetogkampen

Jeg ville aldri dere skulle se meg gjennom mine øyne som jeg ser meg selv.

Jeg ønsket aldri dere skulle se meg slik jeg ser meg selv..

Jeg ser den håpløse. den ødelagte. Knust i biter.

Jeg ønsket aldri dere skulle se meg gjennom mine øyne.

Selvskaderen, arrene, den mislykkede.

Jeg ville aldri dere skulle se meg som jeg ser meg selv.

Den stygge. Den som unngår speilet.

Jeg ville aldri dere skulle se meg gjennom mine øyne.

Som den med tapt barndom og en fremtid som synes uoppnåelig.

Jeg ville aldri dere skulle se meg sånn som jeg ser meg selv.

Den verdiløse. Den man ikke elsker.

Jeg ønsket dere skal se det barner jeg skulle vært. Jeg ønsker dere skal se meg som verdifull. Jeg vil så gjerne dere skal være glad i meg. For jeg trenger også kjærlighet.

Jeg ønsket aldri dere skulle se meg gjennom mine øyne.

Men hvordan kan dere se meg som noe annet ?

Single Post Navigation

4 thoughts on “Jeg ville aldri dere skulle se meg gjennom mine øyne som jeg ser meg selv.

  1. Waterlily on said:

    ❤️

  2. ❤ fine gode du ❤ skulle ønske du heller så deg selv gjennom våre andre sine øyne. For da hadde du sett den flotte og gode personen vi andre ser, når vi ser deg. Ei nydelig dame, med humor, et herlig smil og noen utrolig gode øyne ❤

Legg igjen en kommentar

