livetogkampen

Huffa.. =(

Natta til idag har vært en fabelaktig drittnatt….

Jeg har ikke sovet noe særlig overhodet. Fikk følge i sengen da jeg la meg, og det var greit. For da kan jeg kreve det.
Sto opp ved den første flashbacken,(Falt i gulvet) eller, vel, det var vel ikke helt meg… Var nok en av de mindre, en redd del. Men mine deler er vant til nattevakter som ser (Når det er de små som kommer i panikk). Og som forstår(Hvor viktig det er at de blir tatt imot). Denne helga har det igrunnen ikke vært sånn. Og denne gangen var vel heller ikke et unntak. Ble likevel liggende på sofaen til jeg kom til meg selv. For da kunne jeg igjen be om å få følge i senga.

Men det er jo en ting… Verre var det da jeg våknet igjen, ikke en time etter jeg hadde sovnet engang… Jeg kom meg rett og slett ikke inn. Selv om noen av de små reddeste delene ville inn, fordi det er tryggere uansett. Men alle de største nektet. Siri, Livia, Svea, Vilja og Thea var alle like enige at dette var det ingen vits i… Og da hadde vi ikke noen sjanse i havet.
Disse store visste at stua kom til å være full. At noen aldri gikk og la seg i det hele tatt, og at sofaene nok var like opptatt på den tida, som tidligere i helga. Så da hjalp det ikke hvor de små ville inn i det som iallefall var tryggere enn ingenting.

Endte med kontinuerlige flasher hele natta, og var låst til rundt ti i morgest. Da kom jeg meg inn, spiste frokost etterhvert. Og trakk meg tilbake til Fagerborg etterpå, ble liggende på sofaen der med bamsene mine. C kom en tur innpå, fikk prata litt. Og siden hun er den eneste på denne helga jeg kan tålelig prate med, gjorde det litt godt, og lot de store slippe opp litt. Men nå tviholder de på kontrollen. Jeg lurer på om de vil slippe igjen når uka starter igjen i morgen. Det kjennes ikke helt slik ut. Men vi får se.

Vi har vært litt på storstua i kveld da. Mest fordi det er bare der det er nett.

Det har vært ei vanskelig helg for flere enn meg. Praktisk talt alle som har vært her denne helga har slitt. Og da må det vel være vanskelig å være bare en på vakt.

Jeg vet ikke, jeg. Dette er helga jeg burde reist hjem. Der har jeg iallefall kunnet gått i dvale. (En slags halvvåken tilstand, der jeg ikke føler noe som helst i hele verden)

Jeg gruer for natta. Gruer enormt. Og håper det blir normalisert til uka.

Jeg har iallefall fått en firkløver av en på gruppa. Han er i grunnen ganske så best…..

Single Post Navigation

6 thoughts on “Huffa.. =(

  1. legger igjen en goood klem ❤ klemmepå<3

  2. Tenker på deg, håper ble bedre for deg når uken kom.
    mange gode klemmer ❤

  3. ❤ Legger igjen en bamseklem. Håper du har fått sovet litt, og føler deg litt tryggere!

  4. Håper ting er lettere nå ❤

  5. Anne-Grethe on said:

Legg igjen en kommentar

