livetogkampen

Idiot..

Ja, nemlig… Idiot må være det jeg er… Som skrev det innlegget i natt… 

Ikke kan jeg gå tilbake å lese det fordi jeg kaster opp når jeg prøver… Og det er ikke så mye for det innlegget, mer fordi jeg satte igang et Tilje-minne.. Herregud..

Mest idiot er jeg vel fordi jeg burde skjønt at jeg trigget Siri. Og det er da vel noe jeg prøver å unngå for enhver pris..NÅ er hun helt på tuppa og har tydeligvis planer… Men det skal vi vel bli flere om, kanskje.. Jeg kan virkelig ikke slippe henne frem. Livia jobber hardt igjen…. I verste fall får Thea trå til… Meen… DET vil vel igjen gå hardt utover armene mine… 

Kan ikke akkurat la Siri legge ut på en svømmetur her… Da jeg var barn hadde i det minste fjorden en ende, vi kunne nå Tråssåvika… Her bærer det rett ut i Trondheimsfjorden.. Det klarer selv ikke vi…

Jeg har da vel ikke bare trigget Siri… Tilje er sammenbruddet nær, fordi hun husker hvor redd hun var, og fordi hun ble påmint sitt eget aller verste minne… Rakel har falt tilbake til kaninen og tommelen og vil helst bare ligge der.. Tom… Tom for liv, tom for ord..

Hannah spiser boller, og vil ha frem alt snopet de små klarte å lure seg til å kjøpe på butikken igår.. Og som de IKKE fikk igår, fordi jeg ikke var helt blid for den handelen.. Selv om de husket å kjøpe poteter. Og selv om de kjøpte meg masse aviser, for å rettferdiggjøre kjøpet *(Jeg kjøper nesten aldri aviser, leser dem på nett ).. 

Siden alle mine penger som var på kortet mitt nå ligger i pengeboka mi, minus det som ble brukt, antar jeg at det var Hannah og Tindra som hadde butikk-kontroll igår… De har en merkelig forkjærlighet for å ta ut alle pengene fra minibanken…. 

Thea er sur fordi Hannah spiser boller, for enligt Thea skal vi ikke spise… Det er hennes måte å ha kontroll på.. I tillegg til kuttinga… 

Svea er tilbake for å kontrollere tårene. For nå er tårer plutselig farlige igjen, og avtalen hun hadde med Ane er for øyeblikket, om ikke glemt, så satt ut av spill. 

Mali og Taran kryper godt sammen, og skjønner ikke så mye akkurat her, siden de ikke var tilstede i dette i det hele tatt. Mens Tindra godt kan kjenne smerten og redselen. Men jaggu meg også selvtilfredsheten over å ikke ha gitt etter…

Stakkar lille Lykke har svært dårlige kår i min kropp akkurat nå… Her er lite rom for en liten seksåring som bare vil leke..

Og jeg?? Jeg tror Rakel har den beste løsningen, jeg…  Kaninen er ganske utslitt, skulle nesten tro vi har hatt den lenger enn et års tid…. 

Single Post Navigation

3 thoughts on “Idiot..

  1. Lillepusle on said:

    Sender over varme tanker og en dæsj styrkestøv. ♥

  2. En klem til hver og en av dere ❤ Husk at alle dere er verdifulle ❤

Legg igjen en kommentar

