livetogkampen

Oppdatering og spørsmålsrunde ;-)

Jeg er visst blitt helt håpløs på å holde denne bloggen oppdatert… Men det er faktisk ikke så lett.
Forrige innlegget handlet om vennskap og hvor skjørt og vanskelig det er. Jeg er nok ikke kommet så mye lenger.
Men jeg har innsett at det meste er mitt. Altså ligger det mest på meg og er ikke nødvendigvis noe vennen kan noe for. Jeg er fryktelig glad i denne vennen, og det gjør vondt. Men jeg skal jobbe igjennom det. Slik at de små kan bli trygge igjen.
For jeg vil ha igjen vennen min. Det er bare så vanskelig når de små er så trigga. Men det går an. Det tror jeg på.

Dessverre hardt det fått meg til å gå litt i frys når det gjelder relasjoner til mennesker igjen. Håper å få jobba meg igjennom det. Jeg skal nok klare det også.
Er jo et lyspunkt at jeg ikke har hoppet inn i selvskadinga igjen. For mindre enn et år siden ville jeg falt rett tilbake dit.
Men sommerfuglene er tilbake. I fullt monn.
De hjelper. Foreløpig.
Ellers klarer jeg meg vel hjemme.. Har klart å ha gutta mine fra onsdag og de skal tilogmed dra herfra til skolen i morgen. Det har gått merkelig bra. Vi har hatt fine dager uten kaos og det vet jeg og sette pris på. Jeg har fremdeles ikke tv så det har blitt en del brettspill. Det igjen får frem de små. Så en del veksling er det blitt. Tror det allikevel går greit. Tror ungene takler det greit. Fordi det er mer de lekne delene av barna som kommer frem og de litt undrende. Vi ler oss fordervet iallefall 🙂
Er vel i morgen jeg skal kjenne hvor sliten jeg er sikkert. Men siden det kjennes ut som om det har gått så greit nå, er jeg kanskje ikke så sliten heller. .
Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive jeg. .. Om noen har noen gode ideer til hva jeg kan skrive om, kom gjerne med dem..
Og så kan jeg vel kanskje som så mange andre ha en spørsmålsrunde. .
Kom igjen folkens, SPØR ivei. Jeg skal svare så godt det lar seg gjøre. Får håpe noen faktisk våger å stille spørsmål, da..;-)

Ta vare på dere sel, livet er skjørt. ..

Single Post Navigation

4 thoughts on “Oppdatering og spørsmålsrunde ;-)

  1. Ta vare på deg selv du også gode du! ❤

  2. Ingeborg on said:

    Ingen spørsmål – bare nesegrus beundring. Du er den tøffeste, sterkeste jeg kjenner – Du fortjener kun det beste!

  3. Takk, Ingeborg ♥

Legg igjen en kommentar

