livetogkampen

Formålet med at jeg skulle være med til Hilde denne gangen, var jo at hun skulle være med meg til tannlegen. Jeg har grudd meg og grudd meg, har jo ikke vært til tannlegen på flere år. Det verste jeg kan tenke meg, jeg er virkelig redd tannlegen. Ikke fordi jeg er så redd for at det skal gjøre vondt, men fordi jeg må finne meg i at noen påfører meg vondt. Og fordi jeg ikke takler å få munnen min fylt opp… Det har liksom vært så alt for mye av det før..
Men idag måtte jeg iallefall til pers og vi la ivei til Kyrksæterøra.. Vel dit holdt jeg vel på å gå til.. Var iallefall ikke så enkelt å holde seg på plass på venterommet. Vel inne til tannlegen ble det faktisk bedre. Fordi jeg ble møtt av en tannlege med all verdens ro. Første time ble bare å ta bilder og å ha tilvenning. Bildene var verst, for da var munnen veldig oppfylt. Men det gikk veldig bra, og jeg holdt meg faktisk til stede… Tror jeg har funnet verdens beste tannlege 😉

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

