livetogkampen

Vel fremme på Skarsøya…

Føret ble fort noe annet når vi nærmet oss Aure…. Glatt kan man si… Men Hilde har gode dekk og er en temmelig stø sjåfør så bilen lå støtt på veien.
Men vel fremme på øya, var vi ikke langt oppe i veien før vi fant ut at vi ikke kunne få opp bilen…
Så vi skulle gå opp for å hente traktoren slik at vi kunne få dratt opp bilen..
Optimistiske som vi var trådte vi ut av bilen…. og… fota oss nesten ikke.. Glatt må du si.. Men vi skulle jo opp bakken, og la ivei. Jeg kom to skritt opp, og tre tilbake.. To opp og tre tilbake.. Til jeg datt som en padde..
Ja, var ikke enkelt, altså… Endte med at vi måtte gå gjennom skogen og over marka.. Hilde datt på vei opp da.. Så tok vi traktoren ned for å hente bagasjen min. Glatt som det var datt jeg enda en gang selvsagt, når Hilede skulle parkere bilen og jeg skulle passe på at bagasjen ikke sklei sin vei, skikkelig hardt denne gangen… Liiittt vondt i hodet, kanskje… Men tilslutt fikk vi iallefall alt opp og fikk kommet oss inn i varmen…

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

