livetogkampen

Kampen

Jeg kjemper mitt livs kamp, min største krig.  Tiden er virkelig kommet. Jeg kan ikke løpe unna, har ingen steder å gjemme meg. Men kom bare ut, alle gamle spøkelser. Kom med mørket. For jeg er ikke redd, jeg venter og er godt forberedt. For jeg skal bekjempe alle spøkelser, all smerte og lidelse skal få sitt navn. Og jeg har ingen piller til å døyve dette, hjertet mitt bever i skrekkblandet fryd. Når frykten ikke har drept meg enda, er det ingenting som kan drepe  meg.
Så hva er historien?? Hva er bak alle tårene?? Her finnes ingen redsel men hva hendte med ingen frykt?? Så klart jeg frykter kampen, men jeg er ikke redd. For jeg skal inn til kjernen av meg selv, og jeg har ikke noe annet valg enn å kjempe til kampen er vunnet…. eller… Tapt..
Selv om jeg skjelver, og helst vil gjemme meg for en stund.. Jeg er ingen helt, men jeg skal gå mitt livs lange mil. Og til slutt er jeg kanskje helten i mitt eget liv.
Til jorden kommer vi alle tomhendt, til slutt forlater vi den like tomhendt.. Men den tiden vi er på jorden, bør fylles med glede. Og at andre tok den gleden fra meg, og mange med meg.. Hvorfor skal jeg finne meg i det???
Nei, tiden min er kommet. Jeg skal kjempe livskampen min. Enten vinner jeg.. Eller jeg taper i møtet med mitt indre. Men jeg har iallefall kjempet.
Jeg står virkelig i døren til resten av mitt liv….

Single Post Navigation

8 thoughts on “Kampen

  1. Dette klarer du ❤ Du er tøff ❤

  2. Du har allerede vunnet den største seieren!

  3. Great blog! I am loving it!! Will come back again. I am bookmarking your feeds also

  4. Kampen du skal kjempe gjennom nå er tøff, men husk at den verste kampen har du vært gjennom, vennen. Jeg ønsker deg masse lykke til i kampen og legger igjen mange klemmer og masse styrke.

  5. Takk, vennen ❤ Klemmer tilbake ❤

Legg igjen en kommentar

