livetogkampen

Ninaishi ♥

Ninaishi…. Hør på svungen i det ordet.. Ninaishi… Høres flott ut, ikke sant??? Og det er det også ♥ Det betyr «Jeg lever» på Swahili..
Og det er jo det jeg gjør.. Jeg lever.. Faktisk, så lever jeg..
Tross all kamp, all smerte. Tross alt det jævlige som denne forbanna fyren påførte meg, så gjør jeg det.
JEG LEVER. Og det skal jeg fortsette å gjøre. Fordi jeg kjemper en kamp som jeg faktisk har tenkt å vinne. For om jeg gir opp, da vinner jo han.. Og DET vil jeg faktisk ikke..
Så selv om jeg har lyst til å gi opp, for det har jeg også hatt lyst til mange ganger, så skal jeg faktisk ikke det. Jeg skal leve. Og en eller annen gang skal det skimtes lyset i enden av tunellen. For det lyset er der. Det bare vet jeg. Selv om tunellen er så forbaska lang.
Ninaishi ♥♥♥ Jeg lever..
Og det gjør dere også. Tuishi ♥♥♥ Vi lever ♥♥♥

Mimi kuishi.
Na mimi itaendelea.
daima
Kama mrefu kama naweza ..
Mimi ni hai, marafiki.
Maisha ni katika mimi
Baada ya yote.
Mimi itabidi kushinda vita.
Nami kumpinga maumivu.
Kumpinga kuwaomba na si kuishi.
Kwa maisha IS.
Nami kuishi huko.
Ni katika mimi.

Single Post Navigation

7 thoughts on “Ninaishi ♥

  1. Tuishi, rafiki wangu. Tuishi. ❤

  2. Jeg likte det ordet 😀
    Det tok riktignok litt tid før jeg klarte å uttale det 😛 men jeg klarte det til slutt 🙂 nydelig ord ❤
    Vi lever, vi gjør det 😀

    Og VI skal vinne ❤

    Fortsett å stå på og se fremover 😀

    Klemmer ❤

  3. Utrolig flott å lese og inspirerende. Vi lever og vi skal vinne, steg for steg er en seier ❤ ❤

  4. Hvert lille steg er en stor seier ❤

Legg igjen en kommentar

