livetogkampen

Smiso

Denne onsdagen ble det en tur til SMISO igjen. Er som regel det på Onsdager, og som vanlig tok jeg turen ilag med Hilde… Veeeldig greit at hun kjører bilen min og får parkert for meg der oppe… Det syns nemlig jeg er j….. vanskelig.. Jeg er vel ikke akkurat verdens beste til akkurat det…

Som regel er det masse folk der på Onsdager, men denne gangen var det ganske rolig. Noen var nede og hadde juleverksted, så jeg og Hilde satt ganske mye alene på stua og pratet. Og det var faktisk veldig godt… Innimellom er ro kjempegodt. Selv om det er trivelig de gangene det er masse folk der også.

Jeg liker meg på Smiso, er noe med roen jeg finner der. Selv om jeg av og til forsvinner inn i lysene, eller inn i de små.  men nå har jeg vel nevnt de små så mange ganger der, uansett… Og noen steder i verden må alikevel folk tåle at de dukker opp, og hvor ellers om ikke på et slikt sted..

Kjørte Hilde til bilen hennes etterpå, og så lånte jeg med meg Ludo-hunden hjem igjen. Han er i jobb som terapihund hos meg =) Som Hilde sier, jeg må låne Ludo, for da holder jeg meg på nett og gjør ikke så mange dumme ting.. Har færre av de helt store overtakelsene når han er her, og jeg sover dessuten noe mere =)

Single Post Navigation

2 thoughts on “Smiso

  1. Så bra at du trives på smiso, har lurt på å gå dit selv, de har jo her nede og :p
    Er så nysgjerrig på Ludo, hva slags hund er han? Bilde? Jaaa, legg ut bilde ^^
    Håper du får en grei helg, vennen ❤

Legg igjen en kommentar

