livetogkampen

Et litt sånn rotete innlegg… =)

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, jeg.. Jeg er syk enda, kjempetett i brystet og sår i halsen.. Spiser halspastiller til den store gullmedaljen, så kan jo hende det hjelper…. =)

Så den fysiske formen er sånn passe dritt, men bedre enn for noen dager siden.. Den psykiske formen er…..Jeg vet ikke, jeg… Den er ikke p, JEG er ikke på bunn, iallefall.. Ikke på topp heller, kanskje mer sånn avflatet… Mer sånn; «jeg gidder ikke kjenne på følelsene»-form.. Kanskje kan det være greit å stenge av litt nå.. Selv om det erfaringsmessig da gjerne blir en kjempesmell siden… Men da syns jeg den smellen kan vente til jeg får psykolog på plass, jeg..

Jeg er litt irritert på systemet også, kanskje.. På den urettferdigheten som finnes der, også på MIN trygge plass… Og når du opplever urettferdigheter på det som er din trygge plass, blir det litt mindre trygt, og så er runddansen igang… Og SÅ har jeg mye fornuft i hodet mitt, slik at jeg vet at det meste tullet nå er skapt i nettopp mitt hode, men kan ikke si at det hjelper meg å vite akkurat det…Så pusterommet er nok litt uaktuelt fremover en stund.. Men igjen, nå har jeg antagelig heller ikke bruk for pusterommet akkurat i nærmeste fremtid.. Og jeg kjenner at lysten til å starte opp ny ti-ukers likevel er der.. Og DET håper jeg blir om ikke så alt for lenge…

Så det er en del som surrer rundt i meg for tiden. Mye tull og tøys og fandens oldemor, tror jeg… Telefonen irriterer livskiten utav meg, siden min mor ringer til alle døgnets tider, og jeg ikke gidder ta den…. Den telefonen er hevet ganske masse, igrunnen… Meeen, den KAN jo være grei å ha også….Så, får vel prøve og ikke ødelegge den helt… Det er en god grunn til at jeg har en gammel telefon som tåler en del, seh…

De små er aktive nok. Hodet mitt er aldri stille, og de diskuterer og protesterer på alt. Men akkurat nå vinner jeg de fleste kampene, og det har jeg sannelig tenkt å nyte så lenge jeg kan.. Og nei, jeg ER IKKE Schizofren… Hører rykter om at mange tror nettopp det. Men dette og Schizofreni er to temmelig vidt forskjellige ting… NEMLIG.. Men klart, mennesker skjønner ikke det uforklarelige, og det ligner vel nok på hverandre til at de trekker sine egne vridde konklusjoner…

Nå har da vel jeg aldri vært særlig redd for rykter heller, men skjønner ikke helt poenget med å slenge utav seg alt mulig uten hold i virkeligheten. Og schizofreni er jo en diagnose, tror det holder for meg at lege og psykolog setter mine diagnoser… Og de diagnosene jeg har fått derfra, inneholder altså IKKE denne …

Og det var kanskje dagens pekefinger =)

Tja… Kanskje jeg visste hva jeg skulle skrive likevel.. Det ble iallefall et sånn litt rotete innlegg ..

Single Post Navigation

4 thoughts on “Et litt sånn rotete innlegg… =)

  1. Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that I have really enjoyed surfing around your blog posts. After all I’ll be subscribing to your feed and I hope you write again very soon!

Legg igjen en kommentar

