livetogkampen

Siste dagen på Skarsøya for denne gangen..

Så er det siste kvelden kvelden her. Nå må jeg hjem, har time på nav, og time til legen, en del som må ordnes og komme på plass. Hilde har hatt bursdag idag,, Og i helga har tanteungen hennes og en venninne av henne vært her.. Vi har også passet hvalpen til sønnen til Hilde.. Leo er et skue for seg, særlig siden han var redd jentene, han kom og gjemte seg hos meg, han… Like redd var han for bursdagsgjestene, så idag har jeg virkelig vært Leo sin trygge person.. Hehe =)

Hilde har hjulpet meg med å skrive lister nå i kveldinga…: Liste jeg skal ha med til Nav, gjøreliste og liste jeg skal ha med til legen. Jeg er litt sånn småukomfortabel med det, så endte med at hun dikterte og jeg skrev, fungerte flesk, det… =)

Og etterpå skulle jeg hjelpe Hilde med å sende en mail med wordinnlegg.. Og DET var iallefall hun ukomfortabel med…Så da var Hilde prototypen på hvordan man blir når man er nødt til å gjøre noe man er ukomfortbel med… Hun var egentlig et syn for guder, nærmest premenstruell, og svetta og svor (LITT irritabel, kanskje..).. MEN det gikk tilslutt… Og mailen BLE sendt til alle som skulle ha den…..

Så er det vel bare å legge seg, da…Hjem i morgen.. Ser egentlig ikke frem til det.. Men skal låne med meg Ludo en stund, så får jeg vel sove litt hjemme også…

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

