livetogkampen

Nøkler på ferietur..

Jeg var faktisk en tur tilbake på Betania på Søndag.. Har jeg helt glemt å nevne når jeg har skrevet her..
Hadde seg sånn at jeg glemte å levere nøklene til rommet da jeg dro derfra torsdagen, det var jo så mye som foregikk før jeg dro..

Så jeg kjørte innover da jeg hadde levert ungene til faren i sekstida… Eller kom meg vel ikke heimefra før seks, og var på Betania halv åtte. Grete hadde kveldsvakt og jeg fikk levert nøklene til henne. Var koselig å møte alle igjen, fikk undret på noen kortkunster som ei der gjorde, drukket litt kakao og prata litt..

Så ble jeg med to av de andre og gikk en tur.. En passe rundtur.. Grete, som ikke hadde ansvar for meg nå, siden jeg ikke er innlagt akkurat nå, gav de to andre beskjed om at de absolutt ikke skulle høre på meg om hvor vi skulle gå ❤ Var sagt litt i spøk og litt i alvor… Dessuten mente hun at man godt kunne ha bundet enden på et garnøste fast på meg slik at man kunne nøste meg inn =) Og alle var temmelig enig med henne i at både jeg og Christina (Som heller ikke er innlagt nå) burde vært utstyrt med både gps og sporingsmekanisme.. =) "Jadda, Grete" sier jeg "Alt det der kan dere tenke på til dere HAR ansvaret igjen, men nå skal jeg passe meg selv, jeg" Dessuten var hodet mitt relativt helt mitt selv denne dagen…

Var moro på turen. Ikke helt sikker på om det så ut som om vi kunne være på tur uten følge, men det gikk da greit.. Mye tull og tøys, og masse fliring.. Og hu ene fortalte om engang da et helikopter fløy over henne og hun ble redd og hadde gjemt seg i grøfta der nede, og prøvd å gjemme seg under et av lekeapparatene… Og det ble det selvsagt enda mere latter av… Sånn er jo bare dagene våre, fulle av irrasjonelle ting.. Som er helt reelle der og da…

Det var altså en passe lang tur, full av tøys og tull og fliring… Og jævla masse snegler… "Æsj, nakensnegler" Hehehe

Oppe igjen ble det så jeg ventet på nattevaktene, slik at jeg fikk hilst på dem også =)Og fikk flere klemmer =)

Så kjørte jo ens ærend med et sett nøkler, men det var da absolutt verdt turen.. Masse klemmer og det å være sammen med mennesker du er helt deg selv sammen med er gull verdt, helt klart verdt tre timers kjøring frem og tilbake…

Single Post Navigation

4 thoughts on “Nøkler på ferietur..

  1. var kjekt å se deg igjen ❤
    klemmer ❤

  2. Godt å lese at du har noen gode mennekser der!! ♥
    Tenker på deg skjønningen min ♥

Legg igjen en kommentar

