livetogkampen

Jævla dissosiative mareritt-natt

Gårdagen ble jo aldri noe bedre.. Falt ut hele tiden, og var tidvis helt fjern.. Camilla klarer få meg på plass av og til.. Og Christina klarer det faktisk også. Hun er bedre på det enn mye av personalet. Vi prøvde sprelle litt for å holde oss på plass da, men jeg lyktes ikke overvettes godt. Gikk bra der og da…
Bente var på jobb på natta, og hun fikk vel nok å gjøre.. Selv kom jeg meg ikke i seng før tre, siden det var utrolig utrygt å sove. Og når det var så utrygt å sove, var jeg oppe tre ganger imellom tre og halv sju. Halv sju sto jeg opp, da ga jeg rett og slett opp å sove. Men sovna litt på sofaen etter hvert før frokosten, og gikk rett og slett ned på rommet og la meg for å sove etter frokosten. Så har fått en to-tre timer til idag. mer kan jeg vel ikke sove, SKAL jo liksom sove til natten også…
Sånn passe rolig dag idag, antar jeg. Føler ikke for det helt store. Er fremdeles litt fjern, men ikke så dissosiativ. Så håper på mye mindre utfalling idag/kveld. Hadde vært greit å holdt meg mere på plass.. Hanne har vakt i kveld, og hun klarer nok også få meg på plass om hun oppdager det, men ikveld er det jo også bare en på jobb, og alle fra ti-ukersgruppa som er på perm kommer vel også heim i løpet av ettermiddagen så hun har da helt sikkert fullt opp også..
Inatt ble det tegnet sommerfugler da.. Mange sommerfugler.. Venstre hånd er full. Men det stoppet med dem. Heldigvis.
Det er to nattevakter i natt da, og det er iallefall bra. Bente og Ellen ❤
Jaja, jeg SKAL sove inatt.. DET har jeg BESTEMT =P

Single Post Navigation

3 thoughts on “Jævla dissosiative mareritt-natt

  1. Håper du får en bedre natt til natten som kommer.

    Er foressten ny leser av bloggen din =)

    • Jo, takk =) Jeg håpte det jeg også… men neida, blei ikke egentlig det… Men har vært mindre dissosiativ idag, så da kan det jo kanskje bli bedre i natt, da =) Velkommen som ny leser, ❤ jeg prøvde å følge lenken din, men den fungerer ikke…

  2. Har litt problemer med doment mitt ser jeg, men linken er: theresepia.com

    Bra å høre at du har en bedre dag i dag.

Legg igjen en kommentar

