livetogkampen

Ikke helt god dag..

Idag er ikke dagen god. Det var litt mye styr for meg igår. I tillegg er jeg litt konfliktsky. Og det er en litt teit konflikt pågående akkurat nå. Men kjenner jeg trekker meg vekk. Jeg gidder ikke.

Så idag har jeg dissosiert masse. Jeg er enda veldig dissosiativ, veldig fjern. Faller ut hele tiden. Kan sikkert komme til å merkes på skrivinga også. Camilla får meg tilbake, innimellom… Men det er helg, og hun er alene her. Selv om det er ei som er på opplæringsvakt her. Jeg holder meg på storstua. Men akkurat nå er jeg faktisk alene her også. Det føles ikke greit. Men det er nå sånn. Vi er ikke så mange på huset, da. For øyeblikket bare fem + personal…

Det er vondt å være så dissosiativ. Vondt å falle ut hele tiden. Og iallefall når jeg ikke forstår hvorfor. Kan ikke koble det til noe, og da er det litt håpløst å gjøre noe med..

Men når dagen er sånn blir gjerne natta vanskelig. Og det er dumt. Jeg har vært veldig flink de tre nettene jeg har vært her. sovet på rommet mitt, med hyppig tilsyn av nattevaktene. Og så har jeg gått opp når jeg har hatt flash og mareritt..Når jeg har våknet av det.. Det er trygt, selv om det av og til tar mye lenger tid å komme meg utav flash og mareritt når jeg er alene… Men skulle jeg prøve soverom, måtte det jo være her, i tryggheten selv.. ❤

Jaja, jeg får vel bare finne meg i å være dissosiativ idag, da…

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

