livetogkampen

Betania

Da bærer det av sted.

Nå skal jeg «hjem» en stund. Betania neste, altså… Håper å finne igjen min tapte trygghet.. Og jeg håper på å få noe søvn, har ikke sovet siden natt til søndag. Og så håper jeg at det blir litt ro på de små, at de blir tryggere igjen.

Jeg kommer ikke til å skrive noe særlig her, antagelig. Jeg har ikke med meg dataen 

Skal prøve å komme sterkere tilbake etterpå. Så ha det bra, alle mine lesere. 

BETANIA <3<3<3

Single Post Navigation

5 thoughts on “Betania

  1. Lykke til ❤

    Det er bra du har ett sted å få hjelp og bli bedre på og få samlet litt krefter på ❤

    Klemmer til deg<3

  2. Kanskje lurt å legge igjen dataen ja, og ha fullt fokus på å finne trygghet 🙂
    Lykke til!
    *klemmeklem*

    • Joda, la igjen dataen, jeg… Men låner data av engelen min.. =) Men er ikke inne så alt for ofte, da.. Prøver å finne tryggheten, og har tatt imot tilbudet om timer med lillepsykologen.. (Er hun som har ansvar for pusterommet) og hun er jo ikke Grete, men jammen er hun like trygg å prate med hun også.. ❤

  3. Lykke til, håper du finner tryggheten igjen og får noe søvn ❤ *bamseklem*

    • Finner en del mere trygghet her, Og sov de to første nettene.. Men nå jobber hodet på høygir og dissosiativiteten har tatt aldeles overhånd, så de to siste nettene har jeg ikke sovet mye… Men når jeg sover, sover jeg faktisk i senga, iallefall. Tryggeste nattevaktene ever her, så… <3<3<3 Klem <3<3<3

Legg igjen en kommentar

