livetogkampen

Ikke enkelt akkurat

Vet nesten ikke hva jeg skal si, jeg…

Så ut til å bli en relativt fin dag idag, fint vær var det også.. Og jeg tok med de to minste i fjæra ved fyret.. De vassa litt og jeg samlet stein til Aud.. =) Skal ha med meg inn på Betania, der de blir brukt i psykodramagruppa ❤
Skulle bare hjem og hente meg badedrakt, og så skulle vi inn i elva og bade.. Men vel heime og nesten på vei ut igjen kommer naboen og brøler til meg.. Ikke helt edru, virket det som. Jeg switcha vel såpass fort at jeg fikk ikke med meg alt han ville men fikk med meg at han var rimelig irritert på eldste.. De minste fikk vel heller ikke med seg alt, for den midterste kom ut, siden han vet jeg switcher når det er sånn, men han ble også brølt til og jaga inn, så han måtte bare gå…

Vel, jeg fikk kommet meg til elva med gutta, så de fant venner og heiv seg i vannet.. Jeg satt meg litt for meg selv lenger oppe, måtte prøve å ta meg inn.. Var ganske dissosiativ, for de
små på innsiden var så utrygge.. Men ble så jeg bada ilag med midterste rett før vi dro heim..

Det er ikke så lett når det føles utrygt hjemme.. Når de små helst ikke vil være der og hele meg er i opprør..

Vi trenger virkelig trygghet akkurat nå, alle meg.. Så takk og lov for fjorten dager på Betania. Tror jeg skal ta kuledyna og bamsen opp i senga der og bare sitte lenge og kjenne på tryggheten når jeg kommer dit.. Om jeg finner den igjen da…

Single Post Navigation

2 thoughts on “Ikke enkelt akkurat

  1. Så godt at du skal til Betania om få dager, det virker som om du virkelig trenger det nå.

Legg igjen en kommentar

