livetogkampen

Av og til er jeg bare…

Ja, altså… Av og til er jeg bare så altfor.. Snill??? Nei, det her er vel ganske sikkert hinsides snillhet.. Mere sånn dumsnill, kanskje… Iallefall ganske dum =P

Eldstemann fikk jo besøk tidlig i uka.. Og det var jo forsåvidt helt greit, jeg har faktisk ikke dissosiert noe i forhold til at hun er her.. Mye fordi hun er på alder med eldste (Et år eldre), og moden nok. Trivelig jente.. Men akkurat hvordan det skal gå vet jeg jo ikke på forhånd.. Jeg henta henne på flyplassen da =)

Men dette var en digresjon igrunn… Altså, igår skulle disse ungdommene til Levanger bestemte de seg for.. Men skyss hadde de jo ikke.. Og det endte med at de fylte bensin på bila mi, så KJØRTE jeg dem faktisk til Levanger. De hadde ordnet seg med sted og sove, iallefall.. OG skyss hjem, nei DET var jo ikke noe problem, liksom…

Men hvem som ringte i morgest, da?? «Mamma, kom og hent oss..» Jaja, når sant skal sies sa jeg ikke ja umiddelbart da… Selv om jeg visste at jeg ikke kom til å la dem sitte der.. Egentlig satt de i nærmere to timer og lurte på hvordan de skulle komme seg heim, før jeg varsla at jeg kjørte og hentet dem.

Og klokka halv fire inatt skal jeg kjøre besøket hans til flyplassen igjen… Skulle serriøst sovet noe først, men vet at det er nærmest nyttesløst… Men jeg er litt sær da.. Hevner meg med å nekte å høre på noe annet enn radioadressa så langt det går, og så insisterer jeg på å kjøre gamleveien om Malvik. Både for å misse en bom eller to, og fordi det er liksom litt veien «hjem»

Men ved å ha passert Betania seks ganger på mindre enn ei uke (Og i morgen er det blitt åtte ganger), har jeg nok fått ganske mye «hjemlengsel»…. =)

Men jeg har jo meldt meg på selvhjelpsgruppa, og har sendt mail til Hanne med spørsmål om hvordan det ligger an på pusterommet etter gutta drar.. For da er det nok sårt tiltrengt, altså…

Og, seinere denne uka skal jeg stikke opp der å besøke en superduper verdifull person ❤

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

