livetogkampen

Og dagene går…

Joda, jeg lever jo, faktisk…. Jeg gjør da det… Og nå ser jeg lysere på å ha gutta.. Fordi faren sa han ordnet backup, i guttas besteforeldre.. Og da GÅR det som regel bra… Bare det å HA backup, i tilfelle alt skjærer seg, er som regel med på å gjøre at jeg klarer det… Men likevel kommer det nok en smell etterpå, men kanskje forhindrer vi nå den virkelig store smellen…

Jeg tror nok jeg kommer til å prøve å få plass på pusterommet etterpå, jeg vet ikke helt….Får se.. Akkurat NÅ kjennes det ut som om det kommer til å bli nødvendig..

Jeg har forresten forsøkt å få gjort noe positivt idag også, så har vært borte på et lite kveldsbesøk =) Det er bra for meg =)

Ellers har jeg fått brev fra Betania med tilbud om selvhjelpsgruppe, og skal svare ja på det i morgen.. Visste ikke egentlig om jeg skulle det, men snakka med engelen min og hun hadde fått samme tilbudet, så vi ble enige om å gi det et forsøk =)Det kan jo faktisk bli bra, og noe som kan hjelpe ❤ Og dårligere kan det vel ikke bli… =) Når engelen min er med, da kan det bare bli bra, så nå gleder jeg meg litt… =)

Savner alle på Betania, jeg… Savner dem VELDIG… Burde tatt en tur på pusterommet bare pga det… Men gjør jo ikke DET da, må være andre grunner for å inn der også.. Men det er det jo også, egentlig…..

Ekstraordinært landsmøte i blålys blir det i september. Det blir også spennende…

VI E KONGA

 

 

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

