livetogkampen

Sove… Kanskje…

Jaja.. Klokken er halv fire natt til 27 juli 2012.. Enda er jeg våken, fordi det å sove forekommer meg noe skummelt… Eller noe i den dur.. Jeg får iallefall ikke sove. Jon Blund og herr Lukkøye sies å ha mistet jobben, fordi de utførte den så dårlig. Og det kan jeg virkelig forstå. For hos meg har de ikke blitt sett det siste året iallefall..

Idag har jeg også prøvd å gjort positive ting. Har vært bort på besøk, og det var trivelig. Spist kake og is, og sannelig drukket et glass brus også.. =) Og blitt litt overrasket over at det var flere som leste bloggen min enn jeg trodde.. Eller iallefall visste om =) Merker at det er vanskeligere å holde de små under kontroll, men tror ikke det merkes så veldig mye. Hadde et latterkick der jeg strevde fælt med å gjennopprette kontrollen, men var selv tilbake på plass da jeg var ferdig med å le…

Jeg er fremdeles hos min mor. Det er IKKE særlig bra for meg, men akkurat nå tror jeg ikke det er bra for meg å dra hjem til tomt hus heller. Men i morgen kommer eldste hjem, så da skal jeg hjem jeg også..

Nei, må kanskje finne senga da, selv om denne Blund og herr Lukkøye fremdeles ikke har fått noen etterfølgere etter de ble sparket fra jobbene som søvnskapere….

Jeg er forresten ikke så sikker på at de ble SPARKET fra jobben jeg. Helst har de vel hatt et sammenbrudd av dimensjoner. Fordi det er alt for mange mennesker og alt for mange SOVEROM å stikke innom for to stakkarer… Så de venter vel helst på en snarlig innleggelse, tenker jeg. Og etterfølgere har de vel ikke klart å skaffe fordi denne jobben er det ingen som ønsker seg =P

Så… Da får jeg vel si god natt da… Og så får jeg krype under kuledyna å håpe på minst mulig skummel natt… Men det er vel for mye å be om, antagelig. Kuledyna hjelper alikevel en del. Jeg roer meg fortere når jeg har «rundene» mine iallefall. Men det frister da likevel ikke å legge seg… For det er så mange slike runder i løpet av en natt. Og uansett blir det lite søvn, for det er så kort tid imellom flash/marerittene… Jaja, EN GANG bare MÅ det jo bli bedre…

Men ja, det var legge meg jeg skulle… Om jeg tør… God Natt, alle dere flotte mennesker der ute <3<3<3

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

