livetogkampen

Tur

Toril fikk narra meg med på tur igår.. Gikk til ei lita hytte de hadde, langt uti marka, en sånn tur som tar sånn ca to timer en vei. Var veldig bratt oppover, så «noen» hadde slett ikke lyst på den turen.. Vill kamp med de små, som syntes det ikke var noe som helst poeng i å bli så slitne og trette.

Men en frosk som hoppet avgårde fikk tankene på annet, selv om skuffelsen var stor da vi ikke fikk tak på den. Sommerfuglene var også veldig populære <3<3<3

Litt lenger oppe fikk vi se en liten firfirsle, som jeg tok opp =) Og skuffelsen over frosken var forlengst glemt. De små delene var veldig fremme på denne turen, var lett å merke dem, det superbarnslige som tok over noen ganger. Og innimellom var det nok de små sin frustrasjon og tretthet som kom til syne også, ser det godt på et av bildene vi tok, selv venninna mi ser det på det bildet. Merkelig fenomen. Og jeg har ALDRI sett det på bilde før, at en av «de andre» skinner igjennom…

Men vi koste oss på turen vi, og det er lenge siden jeg har vært i såpass god form som nå, så jeg kan egentlig helt fint takle lengre turer =)

Turen tok vi for å hente brillene til Toril, som hun hadde lagt igjen… Trodde hun…. Men dengang ei, vi måtte nok gå tilbake uten briller… Så hun må nok lete enda bedre hjemme…

Men vi fikk jo en fin tur, noe preget av disse små, men det gjør ikke noe. Eneste som forsura turen var jo alle insektene, som så absolutt skulle bite…

Fine firfirsla <3<3<3<3 Som ikke engang ville løpe da jeg lot den gå, tok lang tid før den hoppet ned fra hånden min og forsvant <3<3<3

Single Post Navigation

4 thoughts on “Tur

  1. Så søt firfisle ❤

    Så flink som gikk tur da 🙂
    Det gjør godt 🙂

    Klem ❤

  2. Du har nok firfirsletekke, tenk at den ikke ville gå sin vei!!!
    Fint å lese om turen 🙂

Legg igjen en kommentar

