livetogkampen

Hos Hilde på Skarsøya <3

Nå er jeg på Skarsøya hos Hilde.. Jeg pakka kuledyna i bilen og la ivei igår kveld, kom vel frem i halv ni-tida.. Her er greit å være =)

Ludo-hunden er verdens beste medisin, han er like god som alltid. Og så er det kyllinger her, som er søte, merkelige og rare, og som skal få sitt eget innlegg i løpet av dagen =)

Katter er det også, to store og en kattunge.. Kattungen er en leken liten skapning, som stakkars Ludo er redd.. Våkna i halv-sju tida i morgest med ei katta oppå meg =) Koselig det =) Men våkna og av at jeg klødde som bare pokker, og det KAN strengt tatt være katta, men behøver jo ikke være det.. Tok to zyrtec, men gidda ikke gå ned for å hente vann å drikke til dem, så det ble sikkert noe hardt til magen, men skitt au.. Det ble da noe bedre, og jeg sovna igjen..

Og vet dere hva?? Jeg har SOVET =) Vi  la oss riktignok seint igår, ble iallefall to før vi gikk, men jeg sov til gjengjeld til klokka var halv tolv. Tok vel igjen for masse våketid, antagelig. Som sagt, det er greit å være her. Greit å være et sted der alle føler seg trygge, alle de masete delene også. De er også «roligere» her…

Sååå, her er jeg ❤

Single Post Navigation

2 thoughts on “Hos Hilde på Skarsøya <3

  1. Håper du KNUSEKOSER deg <3<3<3

  2. Ja, det gjør jeg <3<3<3

Legg igjen en kommentar

