livetogkampen

Ohoi..

Gårdagen ble rimelig hektisk =) Dro avgårde til Melhus tidlig på morgenen, skulle på besøk både her og der =) Og det var trivelig å treffe barndomsvenner igjen, altså

Litt mer stressende å ha muttern med hele tiden, siden mine barndomsvenner der, er døtre av hennes venninner.. Hu skjønner jo egentlig så lite av alt at det er plagsomt. Så en tur på torgsenteret var ekstra stressende, siden jeg ikke hadde dagen for butikker, var mest opptatt med å passe min egen rygg.. Tror jeg måtte si det ti ganger at jeg ikke skulle prøve noe som helst idag, osv…

Og så spiste vi på jordbærpikene, lasagne.. Det var godt, men jeg satt jo slik at jeg absolutt ikke hadde kontroll. Så stressende, ja så absolutt.. MEN jeg greide det jo, faktisk. Litt dissosiasjon, men ikke i noen enorme mengder, egentlig, tok meg fint inn igjen. Og delene var rimelig rolige. Nå går det greit å spise, har inngått kompromiss med tenåringsdelen, så mat er ikke lenger fy-fy.. Jeg har egentlig ikke smådeler som motarbeider meg noe særlig, tror jeg…

Er egentlig litt fornøyd med meg selv, som klarte hele dagen rimelig greit.

Var sliten da jeg kom heim, men var fint at gutta var kommet.. Så skal de være her i helga, sikkert til mandagen =) Og jeg tror det blir helt greit, jeg…Nå drar vi straks på Orkanger for å handle, og så får vi vel rydde her litt idag. I morgen får vi finne på noe… Har jo bilen nå, og det kjennes greit ut.. =)

Fint å ha bilen, siden det er vanskelig å komme seg andre steder enn til byen herfra uten bil. Men jeg ønsker meg sykkel…

Single Post Navigation

2 thoughts on “Ohoi..

  1. Sånne dager må nesten feires 😀 Så godt å høre at du hadde en fin dag! *klemklem*

Legg igjen en kommentar

