livetogkampen

Innoverkommunikasjon… =)

Kommunikasjon… Leos lekeland med mange på innsiden…

(Femåringen)                          Åhhhh
(Sjuåringen)                           Kan vi skli?? Nå??
(Femåringen)                         Sklia e litt skummel…. Må vi??
(Ti-åringen)                             Pyse..
(Tenåringen)                            Kan vi gå herfra??
(Sjuåringen)                              Næææi.. Ikke gå?? Æ vil skli…
(«Meg»)                                      Hysj.. Vi SKA skli, vi e jo med dæm anderan.. Vi ska vær hær læng…
(Sjuåringen)                              Hurra=) Vi ska skli =)
(Femåringen)                             Men æ tør itj =(
(Tenåringen)                              Vi e for stor t det herre… !!!
(Tiåringen)                                  Å, gi dokk no da… Bare gjør det…
(«Meg»)                                       No rutsje vi..
(Femåringen)                           Åhhhhh.. Ska vi mere??? Æ vil mer..
(Sjuåringen)                               Sa jo at det va arti.. Æ SA jo det.. Sant æ SA det ???                                                                                                               (Tiåringen)                                 Vi kain vel mer?? Kanskje??

Tenåringen                                  NEI!!!

(Meg)                                           Joda, men no ska vi følg med å gjør det som pia dær vil, vi e jo med ho….= )

(Tenåringen)                               Vi e for STOR te herre. Vi må gå no.

(Tiåringen)                                  Sjå, mang voksne som leike sæ, jo. Da kain vi å.

Femåringen)                                Åhhhh… Baillan….

Ja, og sånn gikk no dagen =) Kan vel kanskje si at sånn går no dagan, for det er en svare til diskusjon hver gang jeg skal noe=) Skulle jeg tatt all kommunikasjon innover fra leos lekeland, hadde jeg sittet til i morgen.. For å si det sånn; det ble BÅDE slush og sukkerspinn, pluss en Leos lekelandløve, så var iallefall de aller minste helt fornøyd….. MEN ikke jeg, som ikke egentlig tåler så mye sukker, og måtte handle zyrtec til den store gullmedalje, siden jeg ikke hadde med meg vallergan…

Single Post Navigation

2 thoughts on “Innoverkommunikasjon… =)

  1. Kjenner til det 😛 De har kommentarer til ALT man skal foreta seg.. Hehe

  2. Ja, nemlig…. Altså skal man bruke den eller den buksa?? Joda, man har nok mening selv også, men sannelig kommer det en fem-seks kommentarer fra de «små» også… Som regel liker de ikke fargevalget. ALLE liker iallefall ikke fargevalget… Bah…
    Eller hva man skal ha til middag?? Ikke bare skal man ta hensyn til seg selv og de av gutta jeg har i huset der og da, men det er jaggu meg en haug småtasser inni hodet som skal ha sagt sitt også…
    Idag, foreksempel… Da skulle jeg lage noe kjapt før eldste gutten min skulle ta båten. Dro på butikken for å kjøpe noe, og endte opp med pølser med brød… Dæh, dette blir det et blogginnlegg av.. =)

Legg igjen en kommentar

