livetogkampen

Er her, joda..

Jeg henger med enda..

Er i sånn mellomstadie for tiden. Ikke kan jeg si at jeg har det bra, for det har jeg ikke, har altfor mange bunnturer til det.. Men… Jeg kan ikke si jeg har det dritt heller, for jeg har det ikke dritt akkurat nå… Jeg har ganske mange ok stunder som jeg kan lene meg på.

Så jeg kan vel kanskje si jeg har det sånn greit. Ikke noe å juble for, men en helt grei tilstand å overleve på…

Hadde det fint i Trondheim sammen med Christina og co fra tirsdag til torsdag sist uke. Kosa oss masse, og jeg hadde fin kontroll på både småttingene og sånn mer tradisjonell dissosiasjon.. Eller, vel.. Om dere hadde sett meg i Leos lekeland, så hadde dere vel kanskje tvilt på om jeg hadde så god kontroll på dem… Men, jeg hadde faktisk det, stort sett, de fikk bare lov til å også komme frem litt =)

Gutta kom torsdagskvelden da jeg kom heim. Det var helt flott å ha dem denne gangen, gikk veldig fint. Fredagen kosa vi oss på Jordbæropera og Lørdagen var vi i elva og på fotballkamp etterpå, mellom jordbæra (Lensvik) og roinnkjøringan (Orkanger).. Lensvik vant.. =)

Avtalte å stikke bort til ei venninnutpå kvelden, mens ungdommene i huset gjorde seg klar til å gå ut på festivalfest… Minsten var også der fra før.. Men når jeg først hadde fått et par øl, var jeg ikke så vanskelig å overtale til å bli med en tur ut heller. Så mens minsten forble der, dro vi damerne på pub.
Det var helt ok å ut en kveld, altså… HELT OK =) De små holdt seg også i ro, og tenåringen var fornøyd nok…
 
Ble nok nok stress på meg, for søndagen hovnet jeg en god del, og måtte på vallergan, som sløver meg en del…. Så mandagen måtte gutta tilbake til faren..
Litt mer uro har det vært i hodet også, mye mas på delene, som gjør at jeg knapt hører mine egne tanker… MEN jeg har lært den harde veien. Vil femåringen ha kosekaninen sin, får hun det, og så videre… Alt for å beholde kontrollen, eller iallefall skinnet av kontroll, lengst mulig…
 
Satser på at det ikke blir så stor bunntur nå, og at jeg kan få fortsette å ha det greit…=)
 

 
 

 

Single Post Navigation

4 thoughts on “Er her, joda..

  1. Det håper virkelig jeg også!

  2. Jeg håper også det ❤

  3. Ja jeg håper jeg også, søte dere <3<3<3

  4. lilli-ane on said:

    Håper å du fortsetter å ha det greit, tenker på deg<3

Legg igjen en kommentar

