livetogkampen

Bytur

Har hatt fine dager sammen med Christina, Mina og Mona =) Igår matet vi duene og koste oss i byen, idag har vi vært på Leos Lekeland og vi har vært på City syd. . Vi skal i bassenget på hotellet senere i kveld, men før det skal vi gå oss en tur på bakklandet =) Kommer til å legge ut noen bilder fra bakklandsturen senere, her er noen fra leos lekeland =)

TA IKKE LEKEN FRA MEG
Du kan klø meg og klå meg og kalle meg lat,
du kan ta alt jeg eier og nekte meg mat,
men ta ikke leken fra meg.

Refreng:
La meg være et barn, la meg leke nå,
for alle de store har engang vært små,
men ta ikke leken fra meg.

Jeg vil leke en stund, jeg vil leke meg sunn,
jeg vil leke meg stor,
jeg vil leke for livet på menneskets jord.
Du kan drikke min saft eller spise min kjeks,
du kan kalle meg nisse og troll eller heks,
men ta ikke leken fra meg.

Refreng:
Lek, ja, lek for livet.
Lek med hvem du vil.
Lek deg glad i hjertet.
Lek med sang og spill.

Du kan sperre meg inne med kjetting og lås,
du kan kalle meg fjols eller fjomp eller gås,
men ta ikke leken fra meg.

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

