livetogkampen

Tirsdags morgen

Jaah… En tirsdags morgen i juli 2012.. Og det har helt vært mangel på Jon Blund i natt.

Eller, Jon Blund jobber vel bare i Desember, han. Nå er det vel Ole Lukkøye som har jobben. Han streiker nok. Eller så er han så overarbeidet, siden arbeidsfordelingen er så skjev.. Mest sannsynlig er det vel at begge disse to er så traumatiserte at innleggese blir neste.  Må jo bli traumatiserte når de har vandret mellom soverom til soverom i så mange år… De trenger nok et opphold på traume =) OG de trenger arvtagere som kan gjøre jobben de ikke klarer =) JEG trenger at de får nye arvtagere, som kanskje gidder stikke innom meg også… =) Jaja, en må da spøke litt…

Har iallefall ikke sovet, fordi det er så forbaska utrygt å sove. Og når jeg ikke sover på evigheter, ja, da stiger jo angstnivået fortere. Og nå er det farlig høyt. Da blir jeg redd alle høye lyder, og alle små lyder… Kan ikke ha musikk på ørene, fordi da har jeg ikke kontroll, og får enda større angst.. Verden skal sannelig ikke være lett.. =(

Jeg hater at jeg har mareritt hver gang jeg lukker øynene. Hadde noen netter uten på Betania, og det var himmelen. Hadde mindre hos Hilde også.. Men nå er det fullt kjør igjen.. Og fantomsmerter og flashbacks… Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg.. Blir egentlig bare mest fortvilet..

Og utyggheten blomstrer.. Er kanskje ikke så rart når disse småttingene herjer så mye som de gjør nå. Det ble virkelig ille, når de ble så utrygge på mandag. Det er virkelig kaos på innsiden, og det er kanskje derfor Tilje tar over så mye også. Hun er iallefall noe fornuftig oppe i det hele, ti år eller ikke, liksom.. Men skyld og skamfølelsen er jo enorm når hun er tilstede, og jeg må kjenne på hennes følelser. Det er ikke akkurat godt… Oppgitt…

Forbaska at de ble så utrygge på mandag. Det verste var sikkert at de hadde vært trygge, og så ble utrygge på en trygg plass… Men det er ikke så mye  å gjøre med.

Idag skal jeg likevel forsøke å gjøre noe. Skal levere bilen på verksted for en etterlengtet EU-kontroll, og selv skal jeg dra til byen. Der skal jeg treffe besteste Christina mi og lillepia hennes. Det blir fint. Så blir det lekeland i morgen =) Får håpe at småttingene også finner det ok =)

 

 

Single Post Navigation

4 thoughts on “Tirsdags morgen

  1. Ååå pia mi<3<3<3 kos dæ masse sammen me Christina <3<3 å håpe dæm får sæ nå vikara snart 😛 e på tide du får ei trygg å god natts søvn igjen <3<3

  2. søvn er viktig. Har slitt masse med søvnen selv. Kan ligge våken kjempe lenge eller jeg kan våkne lenge føre jeg faktisk skall opp. Er tungt.

    du skriver så bra du=)

    Hyggelig med gode venner å være sammen med, håper du hadde en kjempe fin tirsdag

  3. Hei=) Ja søvn er veldig viktig.. Men er vant til å sove lite =)
    Takk for det =)
    Gode venner betyr alt =)

Legg igjen en kommentar

