livetogkampen

Toillinga på tur =)

Og toillingan på tur, det er jeg og Toril det =) Vi har vært utmed vatnet idag, brent bål og kost oss. Masse snop hadde vi med, potetgull, peanutter og kortstokk også =) Og øl =)

Jeg vant kort runden, og  da ville frøkna merkelig nok ikke ha revansj.. Spørs om hun var litt dårlig taper idag =)

Ellers hadde vi med oss fotoapparat og tok masse artigbilder av oss selv =) Og noen ble faktisk ganske morsomme, altså..

Og jai ar verry verry good in inglish, and Toril is iven better, ju shudd hav hørd øss…. =) Wi wer sitting on the flår insaid of the gapahuk and had it verry verry fønni.. =) Toril tror forresten man kan drikke egg =)

Og når vi skulle ta alle de moro-bildene var vi opp i trærne, jeg hilsa på et fuglehus, skulle hilse på pippipene, sånn rent bortsett fra at huset selvsagt var tomt.. Og tok bilder av Toril på brygga, men når det kom til å utti vannet var det selvsagt jeg som måtte til pers.. Plaske litt rundt utti der og plaska til slutt så mye at jeg holdt på å falle på rævva  i vannet =) Fant ut at det var best å ha meg opp da, siden jeg hadde klær på og plana bare var å vasse litt..

Så skulle vi gå heim til Toril, men var så heldig at broren hennes kom kjørende akkurat da vi hadde kommet oss opp på veien, så da fikk vi sitte på nedover =) Heldige oss… Og litt late oss…

Vi la bildene inn på dataen min, og jeg laga en fotoalbum på facebook med alle de rare bildene, og noen som faktisk var bare fine også.. =) Og så har vi hatt litt rotmomusikk her, og stemning med øl snop og sånt noe..

I en bolle på bordet ligger to seigmenn i vann. Det er prosjekt seigmann=) Om de blir slik jeg tror skal jeg legge inn bilder av dem, om jeg husker at vi skal ta, da.. =)

Dagen har vært ganske så fin, såå håper natta ikke blir noe verre.. =) Godt med slike dager =)

Single Post Navigation

11 thoughts on “Toillinga på tur =)

  1. Herrrlich! Og så velfortjent 😀 Håper du koste deg GRUNDIG! ❤

  2. Åh, det hørtes koselig ut<3

    Nå gleder jeg meg til å reise oppover :)) Håper på litt finvæ, så kanskje man får bada litt 😉

    (har sendt deg en mail forresten..)

    *klemmer fra meg*<3 🙂

    • Det er nok ikke overvettes varmt i vatna enda, da og iallefall ikke i sjøen.. Men det bades her, det gjør det. Vi trøndere trenger ikke mange varmværsdager før vi prøver vannet. Håper du får finvær, for sommeren her oppe har sannelig ikke vært så masse å skryte av hittill =(

      Mail besvart =) Klemmer til deg fra meg =)

      • Har allerede badet i Oslofjorden i pinsehelga 😉

        Er ikke mye å skryte av det været her ned heller! Nå har det vært fint vær i -hele- 2 dage herr 😉 Men det regner og er sol omhverandre, og temperaturen er ikke mye å skryte av de heller. Med andre ord, en norsk sommer… 😉

        Supert!
        *klemmer* :))

  3. åååå, du fortjene virkelig en god dag der du har klart å kosa dæ ❤
    håpe natta bli like god ❤
    stoooor klæm t dæ vennen ❤

  4. Sitter her og smiler jeg, supert å lese om fine dagen din 🙂

  5. Artig ^_^ Slike dager burde det vært flere av!

Legg igjen en kommentar

