livetogkampen

Jeg vet ikke jeg, hvor dette bærer..

I dag er det ikke dagen kjenner jeg. Jeg er så lydsky at hver eneste lyd utenfra får meg til å skvette i en redsel hinsides normalen. Og det er alltid mye lyder her. Traktor som durer, det jobbes rundt veggene..

Og det kjennes utrygt. Det er ikke trygt hjemme, der jeg egentlig skal føle meg trygg. Men jeg føler meg ikke trygg, alt i meg sier at jeg ikke er det. Kanskje er jeg det heller ikke..

Døren er låst. Døren er alltid låst. Men det er ingen trygghet i det. Den som vil inn kommer seg alikevel inn.

Jeg vet jeg er irrasjonell. Men det hjelper ikke, kroppen og følelsene driter i den rasjonelle fornuftige meg, de kjenner som de selv vil uansett.

Og det verste er jo at når jeg har det sånn, kommer jeg meg som regel ikke ut, og bort hjemmefra. Selv om det hadde vært greiest. Nei, jeg blir sittende hjemme i redselen, til den omsider går over, eller iallefall demper seg litt..

Men jeg skal ikke holde meg hjemme idag. Blir hentet av en venninne (Nei, har ikke klart å ordna med bilen min) og skal være der inatt. Av en eller annen grunn er jeg også ikke fullt så utrygg borte..

Jeg tror det skal bli bra..

Single Post Navigation

8 thoughts on “Jeg vet ikke jeg, hvor dette bærer..

  1. Godt at du har noen å dra til om det blir for ille. Jeg håper du får roligere tider fremover, skal sende deg så varme tanker at du føler dem :)))))

    <3klemklem<3

  2. Mange trygge klemmer fra meg til deg!

  3. marieleeweb on said:

    Kjenner meg utrolig godt igjen, har det slik selv. ❤

    Klemmer. ❤

  4. Du er god du, Marie <3<3<3

Legg igjen en kommentar

