livetogkampen

Det er ikke alltid som man tror…

ETTER oppholdet på Malvik, er livsbrevet lenger nede litt feil. Det gjelder særlig overgrepsperioden, som er utvidet med flere år… To år nedover, og et år oppover… At jeg husket enda mere, var ikke og er ikke lett.. For det fører til at vedtatte sannheter ikke lenger er sanne.  Og nå skjønner jeg at jeg ikke er garantert at jeg husker alt nå heller. Men jeg håper det, jeg håper det virkelig. Jeg er ikke sikker på at jeg kan ta inn over meg mer, egentlig.

Single Post Navigation

4 thoughts on “Det er ikke alltid som man tror…

  1. Oi, dette skjønner jeg bedre enn du aner…. *klemmeklem*

  2. Det gjør meg vondt at minnene dine trenger seg sånn på…jeg vet akkurat hvordan det er, selv om jeg ikke opplevde SEKSUELLE overgrep, så er flashbacks’ene grusomme samme faen. Sender deg gode tanker, og et «stå på»-jubelrop, fordi du er så T.Ø.F.F!!! Så sårt at man må oppdage at livet ens har bare vært jævlig…. Unnskyld fransken min, men jeg forstår fortvilelsen din så godt, og sorgen over man bare oppdager mer og mer…:(

    *klemmer*

    • Ja =( Det er ikke no moro med helt nye minner, når man trodde man hadde kontroll på det meste og visste alt…Flashbacks er bare jævlig, og du blir bare mer og mer utslitt for hver gang.. =( Og dess mer du jobber med traumene, dess mer tar du innover deg sorgen og fortvilelsen over at det var sånn.. =)
      Sender deg en haug med klemmer i retur.. ❤

Legg igjen en kommentar

