livetogkampen

Helg… =) Blogg.no

Tja… Hva gjorde vi egentlig igår… ?? Hadde vannballongkrig med beste Christina og var på taket og hentet sokkene mine etterpå iallefall. men det var på Hanne sin vakt på kvelden. Bente var på dagen, og vi startet iallefall med god frokost. Jeg sover dårlig om nettene, og er temmelig rastløs på dagtid. Vanskelig å roe ned kroppen, noe som gjør meg temmelig hyperaktiv… Bente prøvde så godt hun kunne. men kroppen min var ikke helt med på det. Massasje gjorde dog godt for ømme muskler…  Syns å huske at jeg rulla stol ned nedovergangen også… Jeg var noe dissosiativ på dagen, sånn er det bare med den saken… =) Pizza på kvelden.. =) Gurine var nattevakt også denne natta, og denne helga har vært nyttig for meg. Jeg er blitt veldig trygg på den nattevakta jeg var utrygg på. Og det er veldig godt faktisk.

Søndagen er egentlig akkurat startet. Hanne laga frokost, og det var godt, selv om det var et ork å komme seg opp.. Sov jævlig dårlig på natta, men det er vel heller mere regelen enn unntaket egentlig. Ble vekket når jeg ble for urolig, iallefall. Kroppen min er temmelig urolig for tiden. Har vel kanskje blitt litt for mye sukker i det siste også.. Og i kveld kommer vel Bente.. Mens jeg for en gangs skyld ikke har oversikt over hvem som kommer til natt.

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

