livetogkampen

Dagen idag..

Dagen idag.. Eller rettere sagt igår.. Søndag..

Jeg har hatt gutta mine i helga, og det gleder et mammahjerte, selvsagt. Men det er slitsomt også.. Særlig sånn på slutten søndagen, og når jeg da sier de kan ligge til mandag, da gjør jeg det vel til meg selv..

Men de vil jo så gjerne, og jeg vil jo så gjerne.. Så da prøver vi litt ekstra.

Har vært med yngstemann på fotballkamp i dag. Trettenårslaget, som trettenåringen min er utlånt til.. HAN spiller egentlig på fjortenårslaget.. Er litt innfløkt de der fotball-lagene her.. Trettenårslaget består av tolvåringene og to trettenåringer, pluss at de må låne et par trettenåringer på fjortenårslaget, og gjerne en fjortenåring også..(Fjortenårslaget består av fire trettenåringer, tre-fire fjortenåringer og tre femtenåringer på dispans.. )De spilte ganske godt, da, selv om de ikke vant.. =) Men det dabba av på slutten, de gidda visst ikke mer. Er ganske gøy å være med på disse kampene. Og, det får tankene vekk. Ikke dissosierte jeg noe heller, så det er vel ikke så aller verst.

Ellers har jeg reagert på noe igjen, og hovnet opp.. Kan ikke være mat iallefall,ikke sukker engang, for jeg har visst glemt å spise idag..Igjen.. Bra jeg husker på at ungene skal ha mat, da.. Men ikke for det, hadde jeg glemt det, hadde de nok ikke glemt det selv.. Men neida, her er ingen spiseforstyrrelse.. Ikke i det hele tatt…

Sommerfuglene er igjen på plass på armen.. Nødvendige har de ikke vært på en stund, men nå er de det igjen..

Ett av de grodde arrene på armen har begynt å verke igjen.. For tredje gang.. Er visst blitt selvskadende det arret, uten at jeg trenger gjøre noe som helst..

Og egentlig bare surrer jeg i dette innlegget.. jeg bør vel egentlig gå å legge meg, siden jeg skal få ungene opp på skolen i morgen, men så er det da det at jeg ikke sover igjen, kanskje bare et par timer på dagen. Jeg tror jeg må ta en tur til Hilde snart igjen, jeg SOV da på Skarsøya.. Jaja, får håpe det modererer seg snart, ellers er jeg vant til å gå lenge uten å sove, jeg..Men nå må jeg ta en vallergan for denne opphovninga, og da kan det jo godt hende den slår meg ut likevel.. Men er vel egentlig litt seint å ta den nå.. Zyrtec, kanskje og vente med vallergan til i morgen.

I morgen skal jeg på helsestasjonen også, og der ligger det vel et søknadsskjema til meg. Skal søke på kuledyne, kan jo ikke låne Hilde sin til evig tid.. Men må jo ha med en ærklæring fra Betania om at den er utprøvd der, og der har de ferie.. Venter på epikrisen derfra også og ærklæringen til ungas lege.. Jada, kommer nok.. =)

Nå skal jeg forsøke å sove.. Kanskje… Hvis jeg tør…

 

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

