livetogkampen

Har lest mine gamle blogginnlegg <3

Må nesten le litt når jeg leser blogginnleggene fra Betania.. ❤ Jeg høres nok ut til å ha vært  aldeles i overmål opptatt av fang.. Når jeg tenker tilbake, er det ikke så veldig mange jeg ikke har prøvd ut fanget til.. Men selvsagt har nattevaktene fått det mest, siden jeg hadde så vondt for å sove.. Og siden jeg virkelig trengte trøst da, midt i flash-backs og fem-åringen som gjerne ville ta over og frem ..

Og jeg kan nesten le litt over den episoden da femåringen virkelig tok over.. Ja nå i etterkant, kan jeg det.. Men det var jaggu ikke morsomt å være baksetepassasjer i egen kropp.. Når en livredd femåring tok helt over, og virkelig trengte de voksne.. Tror kanskje Hanne gjorde største jobben da..

Og alt det sprø C og jeg fant på… Bading, nidarbesøk med tilhørende sprell, Tivoli med sukkerspinn (Spør enhver ansatt på Betania, og de vil sverge på at jeg ikke tåler sukker.. ) Vannballongkrig, og tak-klatring.. Og da vi rulla ned nedovergangen med stolene.. ❤ (ansiktet til Ruth-Esther da, hadde vært verdt det meste.. ) Å, hvor jeg savner tuppa mi… <3<3<3 Og all malinga på utsikten.. (Glemte all malinga da jeg dro derfra, selvsagt.. Lerretene også.. )

Og Hilde, som jeg speilet meg i, og som nesten visste hva jeg trengte før jeg visste det selv.. <3Og som jeg tilbringte en uke hos etter Betania ❤ Kommer tilbake om ikke lenge..<3

All den harde jobbinga, men alikevel med så mange morsomme, gode, flotte og minnerike stundene..

Og så viktig det var og faktisk få la den ungen, ja særlig den lille, få lov å komme fram. Å få lov til å slippe den litt til, og få ta imot «voksen»-omsorg..

Å jo, jeg kan se tilbake på mange GODE stunder på Betania.. Med så mange flotte mennesker.. Både innsatte/utsatte og ansatte som har fått sin helt spesielle plass i mitt hjerte..

Savner Betania, er plutseliiiig tilbake ❤

 

 

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

