livetogkampen

Bergen??

I natt sov jeg urolig. Hadde klart å få alt trekk av kuledyna. Men sikkert fordi jeg klødde sånn. Og DET igjen er min egen feil. Tok inn snopet jeg kjøpte på Nidar, og jeg og Hilde klarte jo å knerte det. Sukker og jeg passer ikke sammen. Enten begynner jeg å klø, eller jeg blir hyper. Nå begynte jeg å klø. Nuvel, jeg sov iallefall dårlig. Sto opp og spiste og så kjørte vi et flyttelass igjen. Da vi skulle hjem og hente et nytt lass fikk Hilde en telefon og vips, så skulle vi kjøre til Bergen… Bergen, liksom… Men siden jeg er impulsiv bare jeg får tenkt meg om, ble jeg jo med. Og vi har hatt en lang og koselig tur. Det har vært mye latter, og mye orntli prat også. Jeg har fortsatt og klø, men litt inntak av zyrtec hjalp faktisk. Vallerganet har jeg jo hjemme, liksom. Men det er vel jaggu min egen feil at jeg nektet å ta legetimen min på Betania, da fikk jeg jo heller ingen resept. Men jeg tenkte vel ikke på at jeg ikke skulle hjem… Men vi er altså på vei til Bergen. Vi har tatt bilder i snøen over Sognefjell. Vi har sett utrolig mye fin natur. Har nesten sett trolla på Sognefjell også.:-P Og ikke minst; vi har drevet gps’en til vannvidd ved å velge en rute den fikk problemer med. Jeg mener seriøst den ble mer og mer oppgitt for hver gang den ba oss snu. Ventet nesten at den skulle brøle «snu, for helvete», eller noe sånt  ;-P Nå har vi passert Voss, det er seint på natt og øynene mine vil nok sove snart. I morgen er jeg hjemme for første gang på lenge. Håper det er sånn noenlunde ryddig hjemme, iallefall:-/ Men man vet jo aldri når tenåringen styrer hjemme. Men den tid, den sorg. Nå sier jeg god natt 😉

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

