livetogkampen

Ukeslutt og utrykksgruppe !!!

Ukeslutt skal jo handle om positive ting. Og det føltes pittelitt rart når selvskadinga ble nevnt. Selv om det er tankegangen min som ble påpekt, altså. Og den var jo positiv forsåvidt ….

Utrykksgruppa ble nok engang amputert, og jeg mener det når jeg sier at jeg skal skrive kryss i taket når vi alle er samlet der igjen. Laga sommerfugl i sirkelen, den er liksom et symbol er blitt. Følehornet litt på plass innenfor sirkelen igjen, etter at den forrige gang hadde våget å stikke begge utenfor. Så ble det noe musikk høring, og jeg fikk gå å begynne med malinga før musikken var over. Forrige gang laget jeg jo et ganske sterkt bilde på denne skogen min, og da ble det flere, siden jeg fikk individualtimer etterpå. Denne gangen ble bildet om mulig enda sterkere, og triggende. Men jeg valgte å si nei til individualtimer, valgte heller å bli med Kari opp på gården. Disse dyrene er også veldig god terapi…

Etterpå ble det som vanlig fredagskaffe og en rolig dag videre.

Eller, rolig og rolig… Vi dro inn på Ciro og kjøpte nye penner, og stoppa på europris og kjøpte lerret.. Og på kvelden ble det koppemaling igjen.. =) Bente kom på kvelden, og Gurine på natt. Ble litt lerretsmaling på natta også, jeg malte omtrent det samme bildet som på utrykksgruppa. Og så ble vi vel etterhvert beordret til sengs.. =)

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

