livetogkampen

Fantomsmerter….

Fordi jeg sov relativt lite sist natta, sovnet jeg på sofaen på stua på ettermiddagen. Våknet i full panikk av et megaflash, der jeg satt fast i minnene .. Og hadde slike fantomsmerter i «magen» (Skjønner??) . I det siste har ikke smertene forsvunnet selv om jeg er kommet meg ut av flashen og det ble bare verre og verre. Fikk smertestillende, men det hjalp som forventet ikke, siden smertene ikke var 2012-smerter, men fra en svunnen tid. Men ene på pusterommet (som jeg forøvrig kan speile meg veldig i) hadde fått opp hunden sin, og hun begynner å kjenne meg så godt nå. Så hun kom ut i gangen der jeg satt sammen med Tove, og sier : Skal jeg gi deg et tips? JA, svarer selvsagt jeg «ta på deg mere klær å gå ut sier hun, se hvem som sitter å venter.. »  Hurra.. =) Bare den som VET at mitt trygge sted er min barndoms hund, kunne kommet på det der .. Og det hjalp, jeg ble så mye bedre av fantomsmertene at jeg iallefall klarer gå oppreist nå. Men det murrer enda, og det er en trigger i seg selv.. Jeg hater de fantomsmertene, bare HATER dem…

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

