livetogkampen

Selvhevdelsesgruppe 08.05.2012

Selvhevdelsesgruppe. Min verste gruppe. Fordi vi sitter stille hele tiden og snakker, og fordi det som sies trigger. Så sklir jeg hele tiden. Dissosierer meg bort fra omverdenen. Idag fikk jeg imidlertid formidlet en del av mine utfordringer, bl.annet at denne gruppa er en stor utfordring fordi jeg dissosierer så mye. Gjett hvem som da ble plukket ut til intervju etterpå… Joda, det var meg… Men det gikk forsåvidt greit, egentlig. Og jeg hadde allerede under innledningen satt ny personlig rekord. Og kunne etterpå se tilbake på en selvhevdelsesgruppe der jeg ikke dissosierte i det hele tatt . Er rimelig fornøyd med det, men har vært temmelig tappet etterpå. Fikk koblet av en times tid i bassenget, iallefall, og det gjør alltid godt for meg. Kvelden i kveld har ikke vært helt god. Og i morgen er det psykodrama hele formiddagen. Og etterpå skal vi inn til smiso i Trondheim. Så blir ingen avslapning i morgen.

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

