livetogkampen

08.05.2012

Har ikke skrevet på en stund. Dagene strekker ikke til, det er enormt mye jobbing akkurat nå. Har tatt noen musesteg til psykologen min, et par små steg nærmere åpning. Men det er vanskelig, helt utrolig vanskelig. Har ikke hatt mer jobbing i monodrama siden sist, men har hatt psykodrama.. Ikke den verste gangen, men det var tryggest med hender å holde i. Også fordi jeg ønsket å holde meg på plass, og berøring hjelper på det. Forige uke jobbet vi igrunnen ikke i det hele tatt, jeg måtte bare trygges opp mot konfirmasjonshelg, og ingen torde å ta tak i de skumle tingene. Siden jeg blir SÅ dårlig, og er så vekke og dissosiativ, vil de helst ha meg her, og da kan vi ikke jobbe når jeg må hjem. Dermed kan jeg heller ikke reise hjem så ofte. Men var hjemme mandag til tirsdag, og hadde gutta da, det gikk forsåvidt også greit. I helga var det konfirmasjon, og det gikk veldig fint. Far og bonusmor hadde full kontroll, og jeg kunne bare slappe av. Jeg rakk å skrive sang også, og det er jeg glad for. Alt i alt en vellykket kveld. Søndag var jeg tilbake, og med så masse sukker innabords ble det en vallergan-natt. Vallergan i kombinasjon med allergi er utslående, så jeg sov hele natta, men det er ingen god søvn. Jeg har de samme marerittene, men kan ikke våkne. I tillegg er det ikke bra for dagen etter. Mandagen var det bevegelsesgruppe i fullt kaos. Regner med at Nina satte standarden for resten av uka der… Sovnet på restene av den vallerganen, tror jeg, for ingen klarte vekke meg så middagen gikk meg hus forbi. Men på kvelden var jeg med ei fra pusterommet og Tove fra kveldsvakta en tur til Stjørdalen og etterpå på sparkjøp. Kjøpte porselenspenner og kopper, og fikk laga noenn sommerfuglkopper.. =) De ble ganske fine… Har hatt to grinenetter, helt håpløst. Men sannsynligvis også nyttig. En i forrige uke, hvor jeg grein hele natta i fanget på Bente. Sov ikke et sekund. Og sist natta nå, i fanget på Ruth Esther.. Sovnet i fem tida i morgest, opp igjen klokka sju… Dagen i dag får eget innlegg. Kanskje også to…

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

