livetogkampen

HELG !!!

Ble her denne helga også. Etter denne monodramaen torsdag har jeg ikke vært helt meg selv. Og det å reise hjem da, kan vel ikke helt betegnes som smart. Sov ikke så masse Lørdag, heller.. Men dagen gikk stort sett greit. Ingen utetur, var gåen etter fredagens dissosiasjonstur.. Og var endel dissosiert, tror jeg. Lene på kveldsvakt =) Og så ble det pizza klokka 19.00 som vanlig.. Krangla med et visst menneske i telefonen rett før pizzaen… Og endte med å hive telefonen rett i madrassen i sinne. Jeg blir temmelig lei, egentlig. Her har jeg masse støtte på sånne nykker, da.. =)  Humøret mitt er som en berg og dalbane, med alt for raske svingninger og det er høyt på toppen og dypt på bunnen… Så på kvelden/natta tok depresjonen igjen kontrollen og jeg ble springende imellom to stuer. Ut på den ene alene for å grine, og inn på den andre for være der nattevakta var. Helgene har bare en nattevakt og vi var mange som gjerne ville ha hele henne i helgen. Men det går jo ikke, og da blir det kanskje enda verre å komme seg ut av denne depresjonen. Men sånn er det jo bare. Jeg er ikke vant til å grine, så det er igrunnen bare skummelt…

Søndagen ble bare hyper. Siden jeg ikke hadde sovet mer enn 30 min natta før. Jeg gikk tur sammen med ei. Jeg surra rundt som en annen unge. og hadde jævlig lyst til å kjøre nedover nedoverbakkegangen med de stolene med hjul på.. Men siden jeg VAR meg og ikke ungen, tok vettet over. Hadde jeg hatt et skateboard derimot, hadde jeg lagt ivei helt sikkert.. Spilte kubb, ja, gjorde igrunnen alt for å få utløp for denne hyperaktiviteten. Som også er et uttrykk for uro og viktig å få utløp for..

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

