livetogkampen

Fredag 20.04.2012

Positivitetsgruppe som ble ganske positiv for min del =) Men det var endel som hadde endel ikke så veldig positive ting å ta opp med hun som leder uttrykksgruppa… Men jeg liker uttrykksgruppa jeg.. Og etterpå så var det uttrykksgruppe =)

Startet med den der ringen, og da kom sprengte sommerfuglen min arket.. Akkurat den sommerfuglen jeg bruker tegne i sirkelen, er ikke en sommerfugl jeg tegner fordi ting er vanskelig, selv om det vanligvis er derfor jeg tegner sommerfugler.

Men så ble det en sånn vokaløvelse, og når en ikke ville være med, og andre ikke ga seg før den ene fortalte hvorfor, ble det for høye og for mange stemmer for meg. Så da trakk jeg meg ut litt, og var helt på grensa til dissosiasjon.. Men jeg berget, denne gangen.

Dermed endte malestunden med en sommerfugl. Det var ikke intensjonen, men når jeg strever, kan jeg ikke tegne annet enn sommerfugler, eller male noe annet enn dem. Men denne gangen fikk jeg på et vis forklart mer til gruppa om denne sommerfuglen, ikke bare det positive den står for, men også hvorfor de blir tegnet…

Psykologtime hadde jeg også, klokka 12, så det var bare å springe rett dit etter utrykksgruppa. Tok det roligere enn på mandag, men fortsatte en del med det som var vanskelig på utrykksgruppa.Og prøver å finne noen små hvorfor… Grete må være verdens beste psykolog =) Snakket selvsagt også en del om monodramatimen, for den har satt meg ut sånn…

Prøvde å gå en tur alene, noe som egentlig ikke var et sjakktrekk, siden jeg ikke kom langt før jeg var helt dissosiert. Og når man er dissosiert, da snur jeg ikke, så da kom jeg veldig langt. VELDIG langt.. Bra jeg kom til meg selv, før hjemveien ble uoverkommelig. Men egentlig var den nesten uoverkommelig.. Men rakk akkurat middagen, iallefall. Selv om det holdt hardt…

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

