livetogkampen

11.04.2012, 12.04.2012, osv…

11-04. Selvhevdelsesgruppe… Som gikk ganske greit.. Grupper er tøft for meg, enda.. Men håper at det bedrer seg etterhvert.  Turid og Ane hadde gruppa. Og jeg kunne greit dra paraleller til meg selv opp imot H som ble intervjuet. Jeg sklir mye i selvhevdelsesgruppene. Mye fordi jeg ikke blir hentet tilbake også, så jeg får lov å forbli vekke. Onsdag-tirsdagen gikk ganske greit, lunsj,, middag osv… Ikke noe problem liksom.. Var også med konf.presten min, Audun Slettahjell på andakt denne dagen, ganske fin greie.. =)

12-04. Torsdag, Bare individuelle timer og jeg var nok kommet litt på skakke i ukeregninga mi. for fysioterapeut N måtte hente meg. Så ble det en økt på utsikten, med ganske mye vekt på balanse, ledd, knotteball osv. Jeg liker timene med Nina. Glir ikke noenganger, og det er godt å oppleve at det går an. Og etterpå var det en Gretetime (Psyk) som gikk greit. safe’a relativt greit, så jeg ikke fikk for store problemer. Dissosierte litt, men ikke farlig mye.

13-04. Fredag. Positivitetsmøte. Som vanlig, ikke så mye jeg kommer på derfra. Så uttrykksgruppe. en helt grei seanse med Ingrid. Med sommerfugl i første runde, og nå fikk de vite litt om sommerfuglenes betydning. De skjønner sikkert ikke det her at det at jeg tegner sommerfugler ikke alltid er positivt. For sommerfuglene jeg tegner på ark er også et tegn på at nå er det ikke helt bra. For da tegner jeg for harde livet, og på armen. Men på armen blir det jo likevel positivt all den tid jeg ikke kutter. etterpå laga jeg et merkelig bilde jeg ikke fikk til å forklare. Vanskelig å skal koble på følelsene til malinga her, når jeg hjemme bruker malinga for å koble fra følelsene.

14-04. Lørdag. Vanskelig dag. Hele formiddagen var dritt. Humøret var så labert at jeg like gjerne kunne gravd meg ned. Men når Grete (kvelds/nattevakt) og Ellen kom på jobb kom ei av de andre her på at jeg visst hadde lovt å bade første helga etter påske. Og jodda, i morgen sa jeg, men Grete mente at været var dårligere da, så jeg burde gjøre det med en gang… Og så stakk det selvsagt en jævel i meg, så jeg skifta om. Ellen ble med ned sammen med hun som husket det. Og makan til personale her, altså.. Hun heiet og ropte så mye at det var ikke noe valg. Så jeg hoppa utti sjøen. Var ikke så kaldt som jeg trodde, så jeg overlevde. Rett i dusjen etterpå og så Pizza her på huset =)

Ellers gikk resten av helga også greit. Søndag er jo Søndag.. Rolig og uten mye som skjedde…

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

