livetogkampen

Tirsdag 17.04.2012

Som sagt slår kombinasjonen vallergan og allergi meg ut. Så jeg rabla meg uti senga fra soffaen i halv åtte tiden på morgenen med beskjed om at JEG skulle ikke på noe selvhevdelsesgruppe som helst. Jeg skulle sove. Men så vet jeg at de er så lite glad i at vi ikke er der, så jeg hadde meg dit. Men var ikke istand til å gjennomføre gruppen, sov det aller meste av tiden. Og det er greit. Det er rom for sånt her. Bare vi er der… Dagen var bare rabbel i det store og det hele. Sov enda mere av ettermiddagen også. Og fikk vel med meg lunsj og middag, tror jeg… Sov i fanget på Bente en del av natta. Ungen er fremtredende for tiden.

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

