livetogkampen

Mandag 16.04.2012.

Bevegelsesgruppe med Nina. Men starta dagen halv ni med ukestart. Kunne spart meg at den badinga mi ble tema. Men det ble den da, selvsagt. Etterpå ble det bevegelsesgruppe med Nina på Utsikten. I all hovedsak gjorde vi det samme der som på mine individualtimer, så for meg var det i grunnen grei skuring denne gangen. Hadde litt mer uttøying. Men det er deilig å ha en fysioterapeut som også har hypermobile ledd, så hun skjønner noe utav de leddene mine. Og at problemene ikke bare er psykomotorisk. Jeg synes bevegelsesgruppa er ganske grei. Jeg faller ikke ut der, men det er mer Nina sin fortjeneste enn selve det vi gjør. Så var det psykologtime, og det var noe for seg selv. Jeg hadde jo begynt å skrive ned en historie. Og Grete ville lese den høyt for meg. Selv om jeg hadde stoppet før det aller farligste begynte, og tegnet sommerfugler istedet, kunne jo hodet mitt fortsettelsen. For ikke å snakke om kropp og følelser. Og plutselig var jeg bare et hode!!! Kunne overhode ikke kjenne mer at jeg hadde en kropp. og dermed heller ikke bevege den. Så det krevde masse av både meg og Gretes lirking og luring for å få den på plass igjen. Vi klarte det omsider da, iallefall..Sliten etter denne dagen. Men var i bassenget etterpå likevel. Tre stykker som dro dit, og vi fikk en runde med fin blanding av barnslig moro og svømmetrening. Mye klor i bassenget denne dagen, så jeg fikk et kraftig allergianfall utpå kvelden. Lene peiset på med vallergan til meg, og selv om jeg vanligvis ikke sover av vallergan, slår de meg helt ut i kombinasjon med den allergien de skal virke imot. Så denne natta fikk nattevaktene fred. Kikka bare opp på Ruth-Esther et par ganger, natta før sov jeg i fanget hennes..

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

