livetogkampen

Back to Betania =) 10.04.2012

Ja, da er jeg tilbake til Betania etter en lang og ganske vond påske. Ikke at ikke påsken hadde lysglimt. For det hadde den. Ungene blant annet, de var små lysglimt oppe i det hele. Men sånn alt i alt var påsken en ikke god opplevelse.

Vel tilbake på Betania var det rett avgårde på psykodrama. Det tøffeste vi kunne ha startet med. Og det BLE selvsagt veldig tøft også. Å plassere noen fremfor seg på en stol, som man burde satt masse grenser for, kanskje også gått enda hardere til verks, det er tøft. Jeg plasserte der den første personen i mitt liv som stjal nei’et mitt. Den første som fikk mitt nei til å være fullstendig uten betydning og mening. Og det var ikke overgriperen min. Nei neiet mitt mistet jeg lenge før dengang, alt fra jeg lærte å si ordet vil jeg tro.

Vi snakket endel om det å avbryte for ferie midt i opplegget også. Og jeg var ikke alene om å ha hatt en drit-tøff påske. De fleste hadde strevd med den, og de fleste hadde hatt problemer med å bygge opp forsvarsverkene igjen. Så det var bred enighet om at påska 2012 gikk inn i historien som tidenes verste påske.

Men vi er tilbake. Selv om jeg dissosierte endel på kvelden også, uten å ha blitt hentet tilbake, så var det egentlig en grei dag. Og jeg sov en del på natta, varierende på stua og i senga. Men uansett ble det noen timers søvn. Og det gjorde nok godt.

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

