livetogkampen

Sommerfugler og selvskading..

Ja, jeg skrev jo i forrige innlegget at det er tøft å være hjemme. Og at jeg tegner sommerfugler for harde livet.

Og det har jeg gjort. Fem sommerfugler på armen min representerer fem kutt som jeg berget unna, hver enkelt står sikkert for mer enn et kutt siden jeg gjerne kutter/brenner mer enn en gang mens jeg holder på..

Men denne gangen ble det ikke nok, og til slutt sprakk jeg.. Så nå har jeg et to cm langt brennesår på underarmen pluss noen mindre brennesår og et par lange kutt.

Det kjennes ikke godt nå i etterkant. Men der og da var det den eneste utveien. Når hodet sprenges av alt det sliter med og jeg veksler som en jojo, og absolutt ikke klarer å fokusere på noe greit, er det den eneste løsningen. Ofte hjelper sommerfuglene, men her hjemme er det for tøft nå…

Får håpe det blir med det, og at mine sommerfugler igjen kan finne tilbake til sin betydning..

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

