livetogkampen

Søndag på Betania

Natta var……tja, som netter flest. Klokka ble flytter fram da, så den ble heldigvis en time kortere. Jeg sovnet av og til, men sov visst ikke mer enn i ti minutter av gangen i følge nattevakten. Masse uro og flash, og også en del utfalling. Sovnet ganske rolig i halv sjutida og våknet sånn kvart  over åtte. Felles frokost idag som igår, sånn i halv elleve tiden.. Og så var jeg og ei til en tur til sjøen.. Er jo rett nede her.  Det var godt og fint. Sjøen er elsk… =) Middag etterpå, som vanlig god mat.. =) Så sovnet jeg på sofaen, og våknet helt ensom og forlatt.. =( Alle var gått til andre ting og vakten var og skrev på kontoret. Og når jeg ikke finner et menneske eller gode lyder, etter at jeg har «drømt», faller jeg ut igjen. Men ble hentet inn igjen idag også.. De kan dette her, og ser når man er «borte». Fikk prata litt etterpå om det som alltid ligger der og gnager, det er godt å prate med personalet her, fordi de vet og kan. Og så kan de stille de rette spørsmålene. Har hatt masse jojofølelser idag. Gått fra høyt oppe til helt på bunn, så har nok vært tullerusk nok.. =) Og glattte gulv og ull-lugger er en morsom kombinasjon.

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

