livetogkampen

Lørdag 24 mars

Natta var jo som den bruker… Startet i sengen, men fant aldri trygghet eller ro noe sted. Bare en nattevakt på jobb også, og det er ikke alltid du blir like trygg på nattevaktene heller. Men det kommer nok etterhvert. Jeg sov litt, men ikke mye. Fredagen var jeg i temmelig dårlig form, ble ingen spising etter lunsj, og var endel i senga, men uten å sove. Så kanskje ikke så rart at lørdagen ble som den ble… Var masse dissosiering litt utpå lørdagen. Men ble hentet tilbake av Gunveig, som brukte fotmassasje .. Ja, faktisk, fotmassasje.. Og det hjalp VELDIG.. Så resten av dagen ble fin. Grete kom på ettermiddagen, og så ble det pizza klokka 19.00=) Etterpå ble jeg og en til herfra sittende ved bordet sammen med to fra pusterommet. Og slik vi var da, det tror jeg nesten bare må oppleves. Det kan ikke beskrives iallefall.. Men vi hadde det gøy.. Vann er vått og jeg risikerer ei bløtekake i ansiktet innen neste uke er ferdig… =) He-he.. =)

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

