livetogkampen

@Betania, Malvik =)

Ja, her er jeg altså. Startet dagen i går med litt bli kjentrunde… Og så bar det løs=) Mandager er egentlig bevegelsesgruppedag, men siden det var første dagen ble det psykodrama istedet. Og det er jo ikke akkurat noen myk start… Men det gikk da greit iallefall =) Energisk psykodramaterapeut, og ei ganske okei gruppe, så tror jeg skal berge de timene. Idag har det vært selvhevdelsesgruppe, som ikke bare betyr å hevde seg selv, men å sette fokus på utfordringer. Det blir nok ei mye tøffere gruppe. Og for meg var det ikke dagen for å åpne opp veldig. Men heldigvis er det hun som er «min» psykolog som leder den gruppa, noe som kanskje vil gjøre det lettere. I morgen er det psykodrama igjen og på fredag er gruppa jeg gleder meg mest til, uttrykksgruppa.. Ekstern kunstterapeut, og jeg tror det kan bli veldig bra.

Ellers har jeg psykologtimer Mandag og Torsdag (Onsdag denne uka) Og i partallsuker som denne uka har jeg monodrama, mens jeg i oddetallsuker har individuelle timer med fysioterapeuten.

Idag blir det en runde i bassenget og så skal jeg og ei til lokalisere styrkerommet.. =) Jeg har jo planer om å bli veldig sprek under dette oppholdet.. =)

Kommer vel mer utfyllende etterhvert, men akkurat nå er jeg litt tom for ord. Er sliten i hodet.

Jeg har forresten fått en fabelaktig søt teddybjørn, som har fått ligge i senga i natt. sammen med kuraffen. Og i natt har jeg sovet, så får håpe det egentlig vedvarer..

Og jeg kom i mål med huset, så ryddig er det lenge siden det har vært.. særlig i andre etasje…

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

