livetogkampen

Rydde… og snart Malvik.

Jeg rydder som en helt.. Selv om jeg er aldeles utslitt. Og selv om jeg egentlig ikke har overskudd.Men jammen meg har jeg klart å få mange mange søppelsekker på den traktorhengeren nå, og er snart ferdig i andre etasje. Det skal nok gå litt raskere i første etasjen, tror jeg… =) Drivkraften er at jeg slipper å komme tilbake til det samme deprimerende rotet når jeg er ferdig på Malvik. Bare tanken på ryddig hus, gjør litt godt… Men det er jaggu hardt arbeid. Og jeg holder jo sånn ca ti minutter igangen… Men nå HAR jeg bestemt meg. Huset SKAL være ryddet innen Søndag kveld. Selv om hele torsdagen sannsynligvis går bort. Men i morgen, fredag og i helgen, da skal det ryddes.. Og så sover jeg så lite at jeg holder på en del om natten også.. =)

Ellers er det nedtelling her, snart er jeg igang på Malvik. Og det er en skikkelig gruglede ting…Blir spennende å møte resten av gruppa. Iallefall ei jeg var på forberedelse med skal dit i denne puljen. Og hun sitter på med meg inn. Så kommer vi to sammen, og det er en liten trygghet bare det..

Tror sannelig det blir tøff jobbing det der, jeg. Og er jo selvsagt forberedt på det. Men gruer meg til å konfrontere minnene. Og gruer meg fordi jeg tror oppholdet kommer til å trigge masse. Men jeg gleder meg til å få jobbe med det også. Gleder meg til å ha behandlere som kan og forstår. Og gleder meg til å få normalisert følelsene mine….I samfunnet forøvrig, er de jo unaturlige. På Malvik blir de forstått og normalisert, iallefall følte jeg det sånn på forberedelsen.

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

