livetogkampen

To av sommerfuglene ungene tegna på meg… Blogg.no 11.03.2012 22:05

The butterfly prosject… Virker forøvrig greit denne gangen.. Og de kutta er ikke dype, fordi det egentlig ikke er kutt med kniv….. For kutting er ikke egentlig min form for selvskading. Jeg brenner, med fyrstikker + (Og også noe annet på en måte jeg ikke gidder beskrive..)+. Når jeg kutter er det med nål, ikke kniv, så da blir det ikke farlig dypt.. Men husk at det ikke er smart. Det er ingen god løsning. Og selvskading hjelper bare i øyeblikket, bare der og da.. Fjerner den indre «uroen», den indre smerten bare for en liten stund. Og etterpå… Ja etterpå kommer den tilbake med fornyet styrke…..Denne gangen har sommerfuglene virket, og jeg har ikke behøvd å vaske dem vekk.. Og nå er de snart slitt vekk…

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

