livetogkampen

Og natten forsvinner…

Nå er klokken nesten seks på morgenen. Jeg er våken. Som jeg skrev i nattens første innlegg, jeg tør ikke sove. Så det har jeg ikke gjort. Jeg har hengt på denne dataen i hele natt, og dette er vel det fjerde innlegget på bloggen.

Ikke at det har hjulpet så veldig mye å være våken. I natt har alt sittet i kroppen og minnet likevel. Det har vært mareritt i våken tilstand. Men det er likevel bedre enn å sove, for får jeg disse marerittene når jeg sover, er panikken fullstendig. Det er ille nok når jeg er våken. Så jeg er våken så lenge jeg kan.. Jeg kommer til å sovne på formiddagen, jeg har vært for mye våken nå, for mange netter og dager på rad. Så det er bare spørsmål om tid.

Kuraffen får være med i «senga», så får det ikke hjelpe at det er fryktelig barnslig. Jeg har omsider skjønt at det barnet som er der og er livredd, trenger å bli trygget. Og kan jeg gjøre det med en bamse, ja da er det en liten pris å betale, at det er «barnslig».. Jeg ønsker meg en care-bear også.. =) En lilla, eller blå..  Jeg vet jeg trenger å ha dem med meg når jeg drar til Malvik. Iallefall den Kuraffen.. =) Men der er det greit, og slett ikke barnslig…

Jeg har mange innlegg skrevet og lagret nå… Mange minne-innlegg. Kanskje jeg legger ut noen etterhvert. Men enda er jeg ikke klar for det. Enda kan jeg nesten ikke lese det selv. Fremdeles tar skammen over meg bare de stygge ordene blir brukt. Og enda ønsker jeg å fornekte og late som om det ikke har skjedd.

Idag har jeg en mistanke om at jeg er nødt til å vaske kopper. Det er min største baug, og det som gjør at alt blir tilrotet… Jeg hater at jeg ikke bare kan klare å ta den koppvasken før den egentlig er vokst meg over hodet… Men idag må jeg.

Lurer på om jeg kan klare å komme meg ut idag??.. Må forsøke en tur på butikken iallefall…Om jeg makter. Det er verre når en er så i mangel på søvn. Det er lettere å falle ut da..

Hopper fra det ene til det andre her nå..

Og alle dere blålysere der ute: Synlig kommer visst straks, og der er iallefall et av mine dikt med. Kjersti headhuntet to av diktene mine, jeg hadde lagt dem ut i blålysgruppa på face. =) Bare forbokstavene mine som står under, da.. B.G.. =)

Single Post Navigation

Legg igjen en kommentar

